Yritys

Dekomarkkinointi – Tietoa yrityksestämme

Varmistamme tuotteiden parhaan mahdollisen myymälänäkyvyyden rakentamalla juuri teille räätälöidyt esillepanoratkaisut. Jatkuvalla tuotekehityksellä, asiakkaiden toiveiden huomioimisella ja tinkimättömällä kehitystyöllä olemme kasvaneet yhden myyntimiehen yrityksestä yhdeksi myymäläesillepanon johtavista toimijoista Suomessa.

Myymälänäkyvyys on yksi tärkeimpiä asioita, kun tuotteiden tai palvelujen tarjoaja haluaa erottua massasta. Tuotteet tulee olla näkyvästi esillä, helposti saatavilla ja toimia myymälässä luoden laadukkaan kokonaisuuden loppuasiakkaalle.

Dekomarkkinointi luo yli 30 vuoden kokemuksella juuri teidän tarpeisiinne sopivan kokonaisuuden, joka sopii jokaisen budjettiin. Voimme käyttää valmiita ratkaisuja, räätälöidä teille kokonaan omat tuotteet tai yhdistää monia eri tekniikoita saadaksemme teidän tuotteenne kustannukseen sopivan ratkaisun.

Ottakaa rohkeasti yhteyttä ja mietitään teillekin juuri sopivan dekopäinen ratkaisu!

Dekomarkkinoinnin historiaa

Dekomarkkinoinnin tarina alkoi saippuakoreista 1980 luvun alkupuolella. Dekomarkkinoinnin nykyinen toimitusjohtaja Sven Fyhr oli aloittanut myyntimiehenä Sipoon Teollisuudessa, joka valmisti muovipinnoitetusta teräslangasta saippuakorien lisäksi muun muassa tuotetelineitä.

Fyhr ansioitui hyvin myyntimiehenä ja näki tuotetelineissä sekä esillepanotuotteissa hyvän mahdollisuuden kehittää uudenlaista liiketoimintaa Suomeen. Kun vuonna 1982 Fyhrille tuli tilaisuus ostaa Sipoon Teollisuus, hän välittömästi tarttui tilaisuuteen ja osti yrityksen liiketoiminnan yhtiökumppaninsa I. J. Järvisen kanssa.

Miehet perustivat uuden osakeyhtiön 1982 nimeltään Dekometalli Oy ja nimittivät Fyhrin toimitusjohtajaksi jatkamaan Sipoon Teollisuuden perinteikästä liiketoimintaa. Alkuun Dekometalli valmisti vain myynti- ja kampanjatelineitä muutaman työntekijän voimin ja Järvinen siirtyi yrityksen toiminnasta sivuun ensimmäisen toimintavuoden aikana.

Ajan kuluessa Sven huomasi, että pelkkä tuotanto ja metallituotteiden valmistus ei enää vastannut sen ajan tarpeita ja lopulta vuonna 1991 hän päätti perustaa nykyisellä nimellään tunnetun Dekomarkkinointi Oy jatkamaan Dekometallin toimintaa laajemmalla tuotevalikoimalla ja keskittymällä enemmän myyntiin sekä markkinointiin.

Tällä hetkellä Dekomarkkinoinnin tuotannosta vastaavat kotimaiset alihankkijat, jotka valmistavat noin 70 prosenttia tuotteistamme ja loput 30 prosenttia Dekomarkkinointi valmistaa itse talon sisäisenä tuotantona.