Dekomarkkinointi Oy

Miksi valita Deko?
Meidän tehtävämme on varmistaa, että tuotteesi saavat parhaan mahdollisen näkyvyyden myymälässä. Suunnittelemme ja valmistamme esillepanoratkaisut täysin yrityksesi tarpeiden mukaan. Räätälöidyt ratkaisut tekevät tuotteistasi houkuttelevampia, lisäävät myyntiä ja vahvistavat brändiäsi myymäläympäristössä.
Menestyksemme taustalla on jatkuva tuotekehitys, asiakkaidemme kuunteleminen ja tinkimätön laadun parantaminen. Aloitimme yhden myyntimiehen yrityksenä, mutta vuosien saatossa olemme kasvaneet yhdeksi Suomen johtavista myymäläesillepanon asiantuntijoista. Tämä ei olisi ollut mahdollista ilman sitoutumistamme asiakkaidemme menestykseen ja jatkuvaa kehitystyötä, joka takaa innovatiiviset ja toimivat ratkaisut jokaiselle yritykselle.
Missiomme: kestäviä ja pitkäikäisiä ratkaisuja
Meitä ohjaa yksi selkeä tavoite: haluamme luoda pitkäikäisiä, muokattavia ja kestäviä esillepanoratkaisuja, jotka kestävät aikaa ja muuttuvia tarpeita. Tästä syystä panostamme laadukkaisiin materiaaleihin sekä pitkäikäisiin ratkaisuihin, jotka ovat muunneltavissa ja uudelleenkäytettävissä. Tämä ei ainoastaan vähennä ympäristövaikutuksia, vaan myös tuo asiakkaillemme kustannustehokkaita ratkaisuja.
Kotimaista laatua – räätälöitynä kaikenkokoisille yrityksille
Valmistamme suurimman osan räätälöidyistä tuotteistamme Suomessa, ja loput Euroopassa valikoitujen yhteistyökumppaneiden kanssa. Haluamme, että jokaisella yrityksellä – koosta riippumatta – on mahdollisuus saada korkealaatuisia ja yksilöllisesti suunniteltuja esillepanoratkaisuja, jotka tukevat liiketoiminnan kasvua parhaalla mahdollisella tavalla.

Miksi asiakkaamme valitsevat meidät yhä uudelleen?
Dekomarkkinoinnin historiaa
Dekomarkkinoinnin tarina alkoi saippuakoreista 1980 luvun alkupuolella. Dekomarkkinoinnin nykyinen toimitusjohtaja Sven Fyhr oli aloittanut myyntimiehenä Sipoon Teollisuudessa, joka valmisti muovipinnoitetusta teräslangasta saippuakorien lisäksi muun muassa tuotetelineitä.
Fyhr ansioitui hyvin myyntimiehenä ja näki tuotetelineissä sekä esillepanotuotteissa hyvän mahdollisuuden kehittää uudenlaista liiketoimintaa Suomeen. Kun vuonna 1982 Fyhrille tuli tilaisuus ostaa Sipoon Teollisuus, hän välittömästi tarttui tilaisuuteen ja osti yrityksen liiketoiminnan yhtiökumppaninsa I. J. Järvisen kanssa.
Miehet perustivat uuden osakeyhtiön 1982 nimeltään Dekometalli Oy ja nimittivät Fyhrin toimitusjohtajaksi jatkamaan Sipoon Teollisuuden perinteikästä liiketoimintaa. Alkuun Dekometalli valmisti vain myynti- ja kampanjatelineitä muutaman työntekijän voimin ja Järvinen siirtyi yrityksen toiminnasta sivuun ensimmäisen toimintavuoden aikana.
Ajan kuluessa Sven huomasi, että pelkkä tuotanto ja metallituotteiden valmistus ei enää vastannut sen ajan tarpeita ja lopulta vuonna 1991 hän päätti perustaa nykyisellä nimellään tunnetun Dekomarkkinointi Oy jatkamaan Dekometallin toimintaa laajemmalla tuotevalikoimalla ja keskittymällä enemmän myyntiin sekä markkinointiin.
